26 december.

ojoj, jag hade läsarrekord igår, 22 stycken! bli inte förvånade över den höga siffran. igår va vi alla till mormor och åt + mera julklappar, blev ett presentkort till på gina, så nu har jag 800där sammanagt, känns grymt. sen fick jag ett linne, örhängen, nessecär, chokladtomte och det var väl allt, och jag är nöjd, på måndag blir det stan med sara, lite mellandagsrea, men kan chansa på att de mesta är borta när man kommer dit, haha.

fick en försenad present idag också, var ett halsbandsur, jättefint verkligen. och sen åkte jag med in till stan med jakobs familj och bytte jakobs gittar. och det ser ut att bli en lugn kväll. skönt det också faktiskt, kanske går nåt bra på tvn.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0