kaaaah-poff.

okej... FAN VAD ARG JAG ÄR.
jag brukar faktiskt inte visa så jävla mycket på matcher hur arg jag blir. men idag.. fy hatar skiten.
jag tror inte jag är arg för vi inte kommer till final, eller det också men ärligt talat, jag kände innan att vi inte hade sådan STOR chans, men att det inte skulle vara så lätt. mest arg på migsjälv och att det alltid är likadant, och att jag vet att vi är så jävla bra. och lätt kunde fått en finalplats.
och nu har jag tappat 863406 läsar eftersom jag använder svärord så ofta, ojoj.
det räcker nog för att folk ska förstå.

snart kommer jakob, lika seg som alltid är han också.


-
matchen
äckliga människor
***** ****** ( inget speciellt)
dålig musik
elände och krig
migsjälv
mitt stökiga rum
skolan!



+
8 månader!

fina vänner, ni vet vilka niär

Kommentarer
Postat av: ida

jag vet inte om jag är någon fin vän, men du är det i alla fall

2009-12-06 @ 23:04:26
URL: http://madebysegelsbo.blogg.se/
Postat av: linnea

du är en fin vän ida!

2009-12-07 @ 09:34:48
URL: http://pplup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0