mobajl.

alla som känner mig kanske vet vilken ångest ( om jag ska kalla det så ) jag får när nånting försvinner. soo ja.. alla vet att det är typ en halvmeter snö ute. jag lånade lovisas uggs, hade värdens minsta fickor och tävlade med alexandra vem som kom först till farmor, jag kutade på och sedan märkte jag att min mobil var försvunnen och jag kom på snabbt hur det hade gått till. gick ut och letade fleeera minuter, men hittade den icke. jag gick in och började nästan grina. panik. sa att jag hatade snö, hur dum i huvet jag var, osvosv.. sen gick mamma ut, kom in igen efter typ 20 sekunder med min mobil i handen. YES

Jag är ganska lyckad, jag brukar faktiskt ha tur i spel, kärlek också!
haha, nu lät det som allt går min väg i livet, fast riktigt så är det ju inte.

Kommentarer
Postat av: ida

HAHAHA :D

2009-12-22 @ 01:34:22
URL: http://madebysegelsbo.blogg.se/
Postat av: linnea

ida, det är inget att skratta åt, jag blev ledsen faktiskt..

2009-12-22 @ 10:27:07
URL: http://pplup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0