presenter.

sitter i skolan och har matte, mycket roande.
hade en bra dag igår fick lite mer saker på kvällen..

-sjal
-nagellack
-2olika sorters skydd till ipoden.
-bestick.
-kakbok
-och lite småsaker.

efter skolan åker jag hem till jakob, vi ska ut i snön och leka.
och sen blire mys. och bara en vecka OCH en dag till julafton nu. haha ida..
föresten hatar jag kylan som kommit, jag tycker det är okej med snön, men att det ska va så förbaskat kallt blir jag galen på. och att bussen ska vara typ en kvart sen hjälper inte heller, man hinner ju frysa ihjäl.


Kommentarer
Postat av: ida

haha, förlåt då! :( men på lördag blir det pepparkaksdeg och ps1! :D då jäklar!

2009-12-16 @ 18:57:14
URL: http://madebysegelsbo.blogg.se/
Postat av: sara

lägg av? mitt hår ser inte ut sådär, det är mycket kortare och fulare.!

2009-12-17 @ 09:29:04
URL: http://saramariaeilsabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0