jag får liksom ingen ordning.

ja, man kan ju säga som såhär att min dag har väl vart helt okej endå, skolan var lagom, dans på idrotten, sen matteprov, och jag satt hela tiden ut, hemskt ovanligt faktiskt, sen dags för hälsopedagogik och min frånvara låg på bara 2,8 trode den skulle vara högre. och sen fick vi tillbaka våra uppsatser, och VG! för min del, shit vad grym jag blivit alltså, haha. sen en kortis spökboll, drog vidare till station och fick sällskap på vägen av massa tokar. 

när jag kom hem tog jag min andra gardacil-spruta, jag har blivit spruträdd på senaste då jag tagit 3 sprutor på typ två och en halv månad, och om typ två veckor ska jag nog ta svininfluensa-sprutan också. fy. aja sen hem, käka pizza med småttisyskon och farmor, sen massa godis och idol.

tycker egentligen inte om att skriva om mina dagar, men aja. kanske intressant för någon?
nu ska jag fixa te och läsa tidning tror jag, sen kanske det blir lite sömn..

och föresten, hur grym är inte Erik egentligen, han sjunger som en GUD!
men jag vet fortfarande inte vem jag tycker borde vinna, spelar kanske ingen roll då jag tror alla kommer släppa skivor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0