My baby don't mess around, Because she loves me so and this I know for shooo..

jag har ont i mitt huvud och har tyvär haft det hela dagen nu, men det är ganska vanligt nu för tiden. tränade ivarjefall idag, och Torbjörn sa, att faktiskt med lite tur så kan vi komma tíll final endå, då behövs båda matcherna vinnas, och så behövs lite hjälp från andra lag, lite vinster och förluster här och var.
så ja, nu får man hoppas på det bästa, jag som trodde det var över.

Om en liiiten stund åker jag iväg till harbo, och lägger mig i jakobs säng, sover och väntar på att han kommer hem.den jäveln har varit i stockholm och spelat musik. så är det att vara tillsammans med en känd oldschoolhardcorepunk stjärna, ja han är ju det nästan ivarjefall. nu måste jag packa lite. puss


Kommentarer
Postat av: jakob

hehehehehehehe

2009-11-23 @ 13:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0