tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen.


åååh, min lilla älskling! synd att jag inte skulle kunna få med mig någon på någon av hans spelningar, och att det är slutsålt i fyrishov, och att det är så dyrt, och sista spelningen är 14 december, dagen innan min födelsedag, och då kan jag inte önska mig det heller. nu ska jag sluta klaga.


-
överallt, av och till
hör jag klanger från dig
och hösten

det du gjorde med mig
det var stort
det du gav mig
jag önskar att du kunde se mig nu
men tack
ta hand om dig

i Köpenhamn
om nån vill gå en gata med mig
utanför fönstren till dom vi inte känner
höra hjärtan som önskar
bedra och bedragas

en sak vet jag
jag vaknade imorse av ett dån
Köpenhamn stod och bankade på dörren
och vilsenheten skrämmer inte längre


Kommentarer
Postat av: hannaw

grym låt de däru!

2009-11-27 @ 22:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0