tapetklister under mina skor.

 

Visste du..

att jag vill ha - pengar, finare hår mm, kortare skoldagar.
att min senaste kyss - Var från den finaste i världen!
att jag lyssnar mest på -
Kate nash, strike anywhere, samiam osv, osv..
att jag inte gillar - att frysa, störiga människor, palsternackor.
att min första riktiga kyss - hmm..
att jag avskyr när folk snackar - skit, och nästan bara om skolan.
att kärlek är - oftast bland det bästa som finns.
att jag gillar - att vara med folk jag tycker om, godis, att sova.
att jag är hemligt förälskad i - ingen hemlig.
att sist jag grät var - i fredags?
att min mobiltelefon är - Dålig.
att när jag vaknar på morgonen - Vill jag bara fortsätta sova.
att innan jag går och lägger mig - borstar jag tänderna, och gosas med jakob, oftast.
att idag har jag - sovit länge, vart med jakob och tränat.
att jag just nu tänker på - vad jag ska svara på denna fråga.
att i kväll ska jag - åka till harbo.
att i morgon kommer jag - åka till skolan och roa mig..


Har du:

Någon som förstår dig? kanske?
Någon som du saknar?  joråå
Någon som du hatar?  Vet inte, inte så starkt iaf.
Vem kramade dig senast? Jakob.
Vem pussade dig senast?
jakob
Vem ringde dig senast? pappa.
Vem ringde du senast? pappa
Vem var hemma hos dig senast? jakob
Vem var du hemma hos senast? jakob
Har du några kärleksproblem?
needå.
Har du pratat med någon idag?
jorå
Har du gråtit idag? nipp
Har du skrattat idag? tror jag väl

Jag:

Är singel? nej
Svär ofta?  jag tror väl de..
Sjunger i duschen?  nej
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? tror inte jag skulle ha de
Skrattar åt dina egna skämt? händer
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? vet icke

Har du:

Piercingar?  öronen
Syskon? en hel del
Jobb? nix
För många vänner? nej
Rymt hemifrån? njaaa
Färgat håret? tyvär
Bra självförtroende? vet inte
Sagt "jag älskar dig" till någon? aa

Varit kär? japp
Gjort något olagligt?
har jag nog
Somnat i skolan? ja
Brutit ett ben? nix
Tappat bort mig i min hemstad? ja
Sett en fallande stjärna och önskat? jorå
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? jo
Smugit ut utan lov?  tror inte de
En hemlighet som ingen annan vet? mm
Sovit en hel dag? aaa
Somnat gråtande? jodå
Blivit generad inför folk? ja
Varit kär i någon utan att säga det till personen? har jag säkert
Ätit musslor? nej
Varit på en festival? ingbo
Haft ett förhållande i under en månad? när jag var liten kanske
Blivit kallad player? ne?
Färgat ditt hår svart? nej


Vad:
Längtar du till mest just nu? min födelsedag kanske, och jul typ och LOV!
Ska du göra i helgen? Vet inte, spela match tror jag iaf?!
Har du för kläder på dig? shorts och tisha
Gjorde du igår? Spelade match och var hos jakob.
Ska du göra i sommar? återstår att se, troligen tare lugnt och sånt.
Åt du senast? godis
Har du för mobil? sony ericsson w890i.
Vad köpte du senast? godis och en tröja.
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? troligen typ skaka sönder.


Vem/vilka:
Slog du senast? säkert jakob :o
Fick du sms från senast? jakob
Pratade du med?
andreas.
Skulle du kunna göra allt för? några stycken.

Var du med senast av det motsatta könet? jakob.
Kan du lita på mest? vet inte, jakob bla,
Vet mest om dig? vet inte?
Sov du tillsammans med senast? jakob


Allmänt:

Har du pussat en groda? nej
Kan du hjula? japp
Biter du på naglarna? Nej
Är du EMO? ne
Vad skulle du göra om du vann en miljon? ojoj, en hel del!
Skulle du kunna hoppa fallskärm? johodå!
Har du sjungit inför publik? fyja.
Följer du mode? ne
Är du hungrig?
njaa
Är du blyg? beror på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0