14/4 - 10

Dagens låt: allt med strike anywhere!!!
Dagens klädsel: jeans och t-shirt, och håll i er! fotbollskläder.
Dagens skor: svarta converse och grusdojs.
Dagens frisyr:vanligt
Dagens mat: pytt i panna och nudelwook!
Dagens händelse: jag tränade fotboll!
Dagens planer: sova, kanske ringa älskling.
Dagens vill ha: just nu... en veckorevyn kanske.
Dagens saknad: sommar.
Dagens tråkigaste: grus innanför kläderna.
Dagens dummaste: att jag blev ASRÄDD när sofie sofia och felicia öppnade fönstret ovanför mig så jag trodde jag skulle hamna på sjukhus. jag han till ochmed tänka det. hahahaha, fast det borde stå på dagens roligaste kanske, jag var så j ä v l a rädd!
Dagens finaste: emelie, som gav mig solisar!
Dagens köp: en döskalle.
Dagens godis: lakrits!
Dagens mående: jo, det rullar (:
Dagens komplimang: kom från mig!! -denhär sockerkakan var ju asgod! emelie blev rörd.
Dagens lycka: solisarna jag fick (:
Dagens kärlek: jakop.
Dagens stora bilresa: från bussen. 
Dagens dryck: päron-lime saft och te var dom bästa iaf.
Dagens span: inget
Dagens kändisspan: -
Dagens telefonsamtal: papi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0