åh fåret shaun, åh fåret shaun.

igår var jag ju somsagt med emelie och ida, blev en sväng på stan med dom först.
det jag inhandlade igår var:
6ringar sammanlagt för ca:60spänn från gina& jc.
en bh + blått assnyggt nagellack från h&m 104;- sammanlagt

köpte med cupidosallad hem till emelie och käkade, kollade på fåret shaun (ha ha nu har jag fått låten i hjärnan..) och pratade massa så blev det en hel del guitar hero också. mycket skoj, tog tio bussen hem och stannade i harbo, hos lars. var där till typ tolv, då gick jag och jakob hem.
idag har jag bara slöat, käkat tacos och inget mer.

jakob är här och vi ska kolla på film och mysa, mysigt va.
puss :*

Kommentarer
Postat av: lovisa

kollade minuten efter update

2010-04-02 @ 19:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0