änkligen helg! (tyck om stavningen)

minna händer darrar, fattar inte varför men dom verkligen skakar. härligt att jag målade nagellack också, så då kan ni gissa hur det ser ut.

simmade med skolan idag, och jag kan verkligen berätta att simma är en svaghet för mig. fyja, simmar segt som ett as och blir trött på engång, plus att luften inne på fyrishov gör mig yr. det enda som är roligt är rutchkanorna! (eller vad säger du Anna? hahaha)

aja, efter skolan hängde jag lite med jakob, sedan träffade jag ida, lina och linda, men dom drog lika snabbt som dom kom så jag traskade runt lite själv.
köpte ¨
en tjocktröja på gina för 49:-
sex stycken ringar på h&m 29:-
sen röda glasögon som jakob ska få 49:-
sen blev det lite godis för 13,50:- oxå, det är ju FREDAG!!

och ikväll kommer jakob, ganska sent men vad gör de, det är värt mycket.
imorn blir det kalas hemma hos jakob för hans syskon, och söndag blir en lugn dag, känns skönt med helg nu faktiskt!
nu ska jag ta och äta lite mat, tacos. pusspusspuss


Kommentarer
Postat av: anna

äsch då, både simma och åka kana är ju härligt ;D

2010-04-16 @ 19:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0