dagens.

Dagens låt: samiam (jag ska sluta att bara skriva band här)
Dagens klädsel: mjukisar och anktishaaa. ska byta sen.
Dagens skor: inga
Dagens frisyr: rufs!
Dagens mat: frukost.
Dagens händelse: jakob och jag har varit tillsammans i 1år idag!
Dagens planer: vara med jakob, ev. in till stan.
Dagens vill ha: sommar
Dagens saknad: sol
Dagens tråkigaste: sjukllighet. 
Dagens dummaste: hm, min kropp som är helt seg.
Dagens finaste: andreas.
Dagens köp: inget
Dagens godis: inget än iaf.
Dagens mående: bra, fast sjuk och trött.
Dagens komplimang: Ingen! :o
Dagens lycka: fortfarande lov + att jag har Jakob (:
Dagens kärlek: jakob ofc.
Dagens stora bilresa: ingen
Dagens dryck: vatten.
Dagens span: händige many
Dagens kändisspan: se ovan :p
Dagens telefonsamtal: alexandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0