denna dag på ett ungefär.

yes, jag ligger nog efter i bloggandet.
jag har gjort så himla mycket som jag inte skrivit.
fast jag tror nog att det är det tråkigaste att läsa om.
haha, men ivarjefall så var jag och tränade idag.
med vaksala faktiskt.
hängde med emelie efter skolen efter etags om och men.
jag lagade mat, nudelwook. sen åt jag (mycket) sockerkaka.
senböt vi om och drog ner till träningen, gick väl helt okej.
känns som jag har sår på hela min kropp efter alla gruskorn
innanför kläderna. vet inte om jag fortsätter, ser inte ut så.
även fast jag tyckte att det var rätt okej kul.
och jag fick glasisögon av emelie, grymt, dom är fina!
aja, ska nog röra moi mot sängen nu.
pusspusspuss.

en fråga bara: vad vill ni se i bloggen? nåt speciellt ni saknar
ge mig tips rååå!

Kommentarer
Postat av: emelielindbom

jag vill ha gåtor ju :(

2010-04-15 @ 18:48:18
URL: http://definitelymaybe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0