Jag vill inte bära dig, och springa runt och lära dig, och bara visa hur man är som mig.

ingen uppdatering sedan i söndags. det gör nog ingenting, folk är sämre än så på att uppdatera så.
har väl hänt en del sedan dess dårå. var till jakob i söndags dårå, hans pappa fyllde så vi käkade och fikade och såntdär. skola på måndagen, följde med jakob hem sedan. kollade på eden lake, en skräckis, den var hemsk ju.
tisdagen bjöd på fint väder och en kort skoldag, så när vi slutade, runt kvart i tolv, så drog vi (jag, lisa, elin, jessica och felicia) oss till ica och köpte gottigheter, jordgubbar, naturgodis och cherrycoke, sedan gick vi vidare till ån och satt där och mös (fast jessica han dra innan tyvär), om man nu kan mysa med fågelskit? jag började nästan grina, nej jag fick inte på mig, men elin och jag fick på våra jackor. men det är fixat nu. haha
sedan blev det en sväng på stan med mupparna, sen träffade jag jakob och vi åkte hem till mig. hoppade studsmatta för första gången iår! och gick en liten runda, badade och sov sedan.

idag var en lång dag. som började med nationella i engelska, uppsats. gick väl sådär för mig, engelska är ju inte derekt min kopp med te, som man brukar säga.
menmen, blev pizza till lunch och det var väl rätt okej, slutade runt tjugo över tre och då var jag snäll och gick till monki och köpte en tröja till min syster, jag betalade tillochmed en del av den. sen blev det expressbussen hem! skönt. föresten tog jag ut en femhundring idag till min sparkassa som jag har, så nu har jag samlat 1500:- på bara två månader, grymt ju.

och till en liten extra sak, så ringde tomas mig igår, han frågade mig om jag var intresserad av att kanske spela några matcher med b-laget, och ja, jag är intresserad, fast jag sa att jag nog inte skulle vara i så bra form, men det gjorde inget sa han, då kanske jag får upp lite sug till nästa år. det blir nog bra ska ni se.

och om två dagar är det sista april, och efter många om och men, så ska jag vara med dem som var planerat med från början, jag tror faktistk att det kan bli rätt bra, även fast det finns några problem. men det blir vad man gör det till, ok?

långt inlägg, jobbigt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0