jahapp.

känns som att jag denna dag gått runt lite med fakesmile.
finns saker som tynger lite.
ska nog försöka fixa upp det.
länge sedan jag kände mig nere på riktigt faktiskt.
och med på riktigt menar jag att det inte är bara nere för att man är trött och saker går dåligt.
vet inte om jag är nere på riktigt nu heller?
eller det är jag väl, om man kallar det nere.
jag känner mig inte så pepp.
vill helst lägga mig i sängen,
men det känns inte så lockande heller.
vill fylla min ipod med 439867349 nya låtar.
men det är för kompliserat så orkar inte det just nu.

jag vet att det går att lösa,
men vissa saker känns så fel.
dethär ska funka nu.
jag ska kämpa.

och nej, palla depp-inlägg.
men nu blev det ett, och vad gör det?
det är min blogg.
det är ju bara ett plus att folk vill läsa och komentera.
men jag antar att detta inlägg kommer att försvinna senare.
ska nog slänga mig i duschen snart.
tänker ha sovmorgon imorn, och ta niobussen in.
för jag tänker inte simma.

puss :*

Kommentarer
Postat av: ida

<3

2010-04-22 @ 21:50:08
URL: http://miiiiini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0