kul inlägg, söt bild. eller?

sug på denhär dagen, jag är trött som ett as och har träningsvärk i benen, samt en sträckning i ljumsken(stavning) sedan igår.. oj vad jag klagar. men det får man, ibland ivarjefall.
skolan var seg som satan, fast jag köpte godis med elin och felicia! det gjorde hela dagen, och det ska jag äta upp sen, och dricka te, och läsa en tidning, nice vaaaa?!

och jag saknar min finaste älskade jakob, hann träffa han i 25minuter idag, och igår träffa jag han knappt, bara på någon liten rast sådär. och imorn har han spelning... men efter den hörrni! då ska vi umgås!



Kommentarer
Postat av: anna

bilder är ju alltid kul, gamla också :D

2010-04-15 @ 19:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0