oseriösaste inlägget i denna blogg. anledning: trött som ett djur!

nej linda, jag kommer inte och tränar. inte under dehär året ivarjefall.

nu tänker jag krypa till kojs, fyhundan så galet sjukt underbart skönt. och en sovmorgon väntar, usch vad det känns bra, plus att skolan inte känns så jobbig imorn, haha.

ni komenterar dåligt, men det spelar ingen roll dårå för det går bra endå, men ni ska veta att komentarer gör det roligare.
oooch, från det ena till detandra, nästa helg, den 24april ska jag gå övningskörnings-kurs, sen ser ni mig ute på era gator! moahahaha.


Kommentarer
Postat av: Linda

jag har väntat på mitt körkortstillstånd i två månader...

2010-04-12 @ 23:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0