tonight.

okej, hemma från folkan nu.
det var rätt segt till en början, men det blir vad man gör det till. emelie och jag drog igång och jag är nöjd med kvällen, dansade med emelie genom dimman, grymt! kom hem för typ tjugo minuter sedan. träffade lite trevligt folk, typ hanna wenngren som bjöd på mycket skön dans, haha! lär bli fler gånger.

imorn ska jag träffa jakob, bäst! vi firar 1år tillsammans på tisdag också. tänk att jag har vart med en så underbar människa sååååå länge. fattar ni? ni borde va avis.
nu ska jag nog lägga mig i sängen. tack för ikväll alla trevliga människor. pusss :*

Kommentarer
Postat av: hanna

tror att de var ni som bjöd mest på den sköna dansen!

2010-04-04 @ 16:45:58
URL: http://hannawenngreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0