vet inte varför jag gör dethär när jag kan sitta ute i solen istället...

78 frågor för dig som har tråkigt

1. Har du en hund?
inte längre.
2. Gillar du choklad? ohja
3. Vilken låt lyssnade du på senast? just nu: kung midas-navid modiri & gudarna
4. Har du en pojkvän/flickvän? Jaaaa! världens bästa.
5. Vad heter din mamma? susanne
6. Har du varit utomlands? om finland räknas?
7. Har du någon tatuering? nipp
8. Är du glad?helt okej glad.
9. Vad är klockan just nu? 17:35
10. Hur många av dina kontakter på din msn är online? 23
11. Vilken ögonfärg vill du ha? nöjer mig som jag är.
12. Hur är du klädd idag? jeans, t-shirt.
13. Har du skrattat idag? jahaarå 
14. Vem saknar du mest just nu? hm, jakob, eller emelie.
15. Hur många ämnen har du VG i? vet inte om jag har i nåt :o
16. Har du IG i något ämne? vet inte.
17. Vad gjorde du igår kl 18? var hos jakob.
18. När drack du mjölk senast? lunchen i skolan.
19. Vad heter din bästa vän? vet inte vem min bästa vän är :o
20. Är du rädd för spindlar? nerå
21. När fyller du år? 15 december
22. Anser du att du själv är pålitlig? ja
23. Är du trött just nu? lite sliten.
24. Har du någon gång varit otrogen? Aldrig!
25. Vem loggade senast in på msn? har jag inte någon aning om.
26. Vad tänker du på just nu? att jag kanske ska gå ut snart!
27. Har du något nyårslöfte? nej
28. Gillar du torsk? jarå
29. Är det mörkt ute? nej
30. Har du bra kontakt med din farfar? nej, lite svårt.
31. Apelsinjuice eller äpplejuice? båda
32. Sommar eller vinter? SOMMAR FÖR HELVETE! vem pallar kyla?
33. Tv eller dator? beror på
34. Sex eller kärlek? kärlek med sex? fast kärlek är bäst!

35. Carola eller Kent? kent. hahahha, nu kom jag på ett klipp jag ska lägga in.
36. Moln eller sol? sol!!!
37. Fotboll eller basket? fotboll antar jag.
38. Hund eller katt? Hund
39. Leva i nuet eller planera allt? lev
40. När åkte du buss/tåg/båt/flygplan senast? buss idag.
41. Vart åkte du? hem
42. Vem skrev senast till dig på msn? hm, elin tror jag, är inte så aktiv på msn.
43. Vad skrev han/hon? godnatt tror jag.
44. Har du en mobiltelefon? yes!
45. Gillar du morötter? japp, helst med dipp!
46. Har du någon gång slagit någon? jaop. men inte hårt
48. Använder du smink? jorå
49. I vilken stad är du född? uppsala
50. Varför svarar du på dessa frågorna? haha, för att jag inte vet.
51. Hur många kusiner har du? 3
52. Har du sett alla Harry Potter filmerna? nej
53. Vem gick du på bio med senast? jakke!
54. Vad är klockan nu då? 17:41
55. Vad fotograferade du senast? nånting på båten.
56. Har du ett stort eller litet rum? lagom
57. Cyklar du ofta? nja, på sommarn gör jag de.
58. Brukar du sjunga i duschen? ne
59. Har du kort eller långt hår? axellångt ungefär
60. Vilket är det bästa datumet hittills detta året? oj, finns några kul :)
61. Har du ett fint leende? haha, nej!
62. Använder du facebook? ja
63. Är du lång eller kort? typ, mellan tror jag, 164cm
64. Har du bott i något annat land än Sverige? nej
65. Är du bra på att rimma? haha, vet inte
66. Vad tänker du när du ser dig själv i spegeln? olika
67. Svär du ofta? ja, tror de
68. Är du allergisk mot någon sorts mat? nja, får ont i magen av lök
69. Röker du/har du rökt? nej! aldrig testat!
70. Skäms du över någon av dina vänner? hahah, självklart inte.
71. Har du skor som har över 10cm klack? nej  
72. Kan du spela piano? en aning.
73. Vad heter din favoritgranne? farmor :D
74. Vad ser du om du kollar bakom dig? stol.
75. Vart vill du helst vara nu? i sommaren med fina människor!
76. Tycker du att du festar för ofta? nepp
77. Vem kysste du senast? Jakob arvidsson, älskling
78. Vad ska du göra imorgon? skola, leka med jakob, osvosv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0