hej och hå.

aaaah, galet slut jag är i kroppen. men för första gången på länge spelade jag hela matchen, och så tokigt gick det ändå inte, och hur orättvist var det inte med oavgjort, vi var så mycket bättre. och dem hade väldigt tråkigt spel ganska ofta med bara långbollar på forwadarna. 1-1 blev det iallafall.

spelade ju match igår också, blev vinst med 5-0. och imorn äre träning, känns som att min kropp behöver lite vila. men de har jag tid med sen.

och på tal om att alla pratar om skolan så börjar ju den också på fredag, skönt att ha några dagar kvar. och jag tänker inte klaga så mycket, ingenting blir bättre då ivarjefall. det är bara hålla ut till nästa sommarlov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0