ni som vill veta om min braiga helg.

helgen har varit bra. derekt efter skolan i fredags gick jag och köpte två chipspåsar, åkte med bussen hem till sara, med bra sällskap-anna lina och sara. det var en riktig tjockiskväll, vi åt: Pizza, kladdkaka med glass, chips, morötter, dipp och godis!

åkte hem vid elva och tog med jakob hem, vi var rätt trötta så vi satt på sex and the city och somnade till det. och på lördagen bestämmde vi oss för att åka in till stan och äta kina. men vi kom in för sent då lunchbuffen stängt, så vi åt på cupido istället, och det gjorde inte mig någonting...
fick med mig ett par nya leggings, en grön zebrakofta och tröjan på bilden nedan från h&m hem. så köpte jakob en genomskinlig döskallering till mig ochk som jag målat med nagellack.

på kvällen åkte vi fram en snabbis på hareholefestival, med det var galet kallt så vi åkte hem och åt upp chipsen som jag hade kvar från fredagen till highchapparall. då fick jag ett sms från torbjön som frågade om jag kunde spela match idag, visst sa jag, så fick jag 5minuters speltid. men det var kul endå tycker jag och det blev även en vinst med 8-3..

nu sitter jag här och är på dåligt humör och har ont i huvudet, blir nog en kopp te och sex and the city i sängen nu. det låter som en bra idé. puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0