where the action is.

sitter och äter lakrits som jag köpte på båten och lyssnar på hellacopters, och jag kom hem för ungefär en halvtimme sedan, jag har haft ganska fullt upp på senaste känner jag.
i måndags åkte jag och var med mina syskon på sommarbyn, när vi kom hem packade jag iordning och åt lite, sedan åkte vi till båten, det var en mysig resa, med en hel del mat och spelande, köpte ett nagellack och lakrits.
kom hem igårkväll, då vare dags att fixa ordning för att åka till ön, träffade pillan som jag inte träffat på evigheter också.

när klockan närmade sig efter två så började vi, jag anna och sara, gå till husvagnen, jag märkte att jag hade glömt ha på mig mascaran, hahah.
blev sömn runt fyra, och åkte hem ganska så fort när vi vaknade.

idag blir det en mysdag tror jag, och jag hoppas min pojke kommer hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0