en vanlig liten lista.

Favoritgodis: lakrits tror jag.
Är det nåt du absolut inte äter: palsternacka!!
Kläder just nu: jeans, linne, t-shirt, tjockiströja.
Musik just nu: strike anywhere-how to pray
Sommarplaner: oj, göra så mycket som går.
Saft eller alkohol: jag är inte så tuff, så jag säger mammas hemgjorda rabarbersaft kanske, är inte så förtjust i saft.
Hur många kuddar sover du med: en typ.
Favoritväder: så varmt det bara går!
Morgon- eller nattmänniska: kväll?
Sparare eller slösare: olika.
Kommer du ihåg din första kärlek: jakob räknas som första, så absolut :)
Tror du på mirakel:hm, nej?
Hur många barn vill du ha när du blir stor: oj, inte en aning, inte fler än tre.
Bio eller promenad: beror på.
Stjärntecken? skytt.
Rädd för insekter? inte så värst.
Största svaghet: tar åt mig ofta.
Det här är jag bra på: vara konstig :o
Chips, morötter eller godis? godis, eller chips, eller morötter!
Pizza eller hamburgare? pixxa!
Skriver du dagbok? nej.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? maybe.
Stökigt eller välstädat? jag brukar ha stökigt, men föredral välstädat.
Är du rädd för blod?  rädd och rädd, inte derekt.
Saltar du på maten? händer ibland.
Gillar du att sjunga? jodå, ibland, är inte så bra dock.
Anser du att du är stark? fysiskt eller psykiskt? halvt på båda.
Brukar du sola? icke solarium iaf.
Vad gör du om du får hicka? försöker få bort den. 
Kaffe, te eller inget? TE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0