jag går ut, det är höst.

jag fick inspiration från pillan nu när jag sitter i skolan och skriver min novell, därav rubriken.
sara bad mig uppdatera, varför då undrar jag? har inget intresting att skriva just nu.
förutom att jag skickade iväg ett sms till tomas nyss som löd:

jag kommer inte och tränar idag.
jag är inte så sugen på att spela längre.
tänkte om jag kanske bara kan vara med och träna lite ibland.
vill få upp glöden lite mer igen.. Linnea

ja, faktiskt hoppas jag att den kommer tillbaka snart igen.
nu ska jag fortsätta med min novell, får se när uppdateringen sker nästa gång..
idag, imorn, om en vecka, eller inte på länge allt?


Kommentarer
Postat av: ida

bebiiiiiis :)

2010-02-17 @ 13:55:24
Postat av: pillus

hahahha ja går ut , de är höst ;) de är ju den bästa biologi uppsatsen som finns :D

2010-02-23 @ 00:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0