jag vet vem jag är, när jag är hos dig.

helg! YES, eller vad säger man? jo det var rätt.
veckan har gått fort och faktiskt har jag längtat till helgen lite.
och imorse hände en liten olycka, jag bad jakob att ställa klockan på kvart i sex. och då blev det 06:45 låg och snooza?? flera gånger på morgonen utan att  tänka på vad klockan var, sedan frågade jag jakob vad klockan var:
-halv..
och så lyckades jag se att klockan var halv åtta, då jag skulle ta bussen till våla och dagiset! så tjugo minuter sen blev jag, men det fick bra endå..

nu sitter jag och väntar på Jakob, och håller på att sätta ihop ett kollage av sommarkläder! GAAAALET vad jag längtar, har aldrig gillat vinter, kyla och snö..
när jakob kommer ska vi laga mat, Níce.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0