listen to your friend.

helgen är så gott som slut, en vecka kvar på praktiken, just nu längtar jag faktiskt tills den är över, även fast jag tycker de är rätt kul att leka med alla barn, men jag mår väl inte hundra, min hals gör ont, jag är lite snurrig/lite ont i huvudet. men jag ska minsann gå till dagis imorn och göra klart denhär veckan. vill inte göra det på sportlovet så.

och imorn ringer kanske mamma/jag till doktorn och frågar varför mitt hjärta är konstigt ibland till och från eftersom jakob tjatar på mig att kolla upp det och det vore bra att veta också kanske..
och på fredag är det cup då. som jag förstod det så är fyrorna redan klara och jag spelar med sara, janet och sofie. låter bra.

Grattis till min farmor som fyller idag också.

Kommentarer
Postat av: Sara

du måste vara frisk!

det blir ett a-lag och ett b-lag, dom blandar inte alltså ;)

2010-02-07 @ 19:03:19
URL: http://saramariaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0