lite utav allt.

faktiskt hade jag läsar-rekord i söndags!! skratta inte nu men det var faktiskt ....24st! det är mycket för att vara mig, visserligen var rekordet 62 när jag hade på devote, men då gavs det ut mera reklam.

aja, hemma iaf efter en kort? dag, om man kan säga så, eftersom jag började sju imorse, men slutade ett.
slutar ett imorn också, för då ska jag till doktorn och kolla om det är nå fel på mig. och jag har faktiskt inte tänkt på att det faktiskt kan vara nåt fel, och att jag faktiskt kanske inte kommer få spela cupen på fredag?! men det får jag veta imorn, men jag tror inte det är så illa. jag är inte så rädd, även fast hon sa att jag skulle se på det seriöst. det har ju ännu inte blivit nå stora fel och jag har haft såhär sedan i december så... jag klara mig. hihi.

praktiken är snart slut också, skönt eller oskönt, jag vet inte. lite bådeoch. vet inte om det är de jag vill jobba med i framtiden så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0