någonting.

ohno, engelska väntar om en kvart, men jag tycker om torsdagar, för då äre fredag dagen efter. och torsdagar brukar gå fort.
har två stycken veckorevyn i väskan som ska läsas
 när jag kommer hem till jakob.
jag ska alltså dit efter skolan, fast kanske
drar en snabbis på stan först. KANSKE..
imorn kanske jag klipper mig, mitt hår är nött, fult, tråkigt.
så axellångt kanske? en lång page skulle jag vilja ha, men skulle det passa?
det är frågan, men man kan ju testa, varför lever man liksom?  
har nån svar på den frågan så svara gärna..
nu låter jag tragisk, så nu slutar jag.
men ni förstår. varför har jag blivit så knäpp..
PUSS!

Kommentarer
Postat av: emelielindbom,

inte skrik :O va ärehär? shittamadaaaa! haha

2010-02-18 @ 13:26:33
URL: http://emelielindbom.bloggplatsen.se/
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv: åh tack så mycket :) klart du kan ta med dig en bild till frissan! kram

2010-02-18 @ 16:26:29
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0