who?

vem vill du vara med just nu: alla jag känner, hihi
vem saknar du: oj, nära och kära jag inte träffat på länge.
vem pratade du med senast: pratar med karolina nu.
vem skulle du ta med dig till en öde ö: jakob.
vem träffade du senast: karolina.
vem älskar du: jakob, familj&vänner typ?
vem fick du senaste sms:et ifrån: jakob
vem ringde dig senast: papi.
vem vill du festa med: mina venner
vem vet mest om dig: hm, kanske ingen vet mer än nån annan?
vem kysste du senast: jakob :*
vem sov du i samma säng som senast: jakob.
vem vill du gå på en konsert tillsammans med: beror vad för konsert.
vem vill du helst träffa utav alla i världen: oj, den måste jag tänka på.
vem är din bästa kompis: hm, har nog ingen bästa? eller..
vem kramade du senast: karolina (:
vem var du på fest med senast: ida? om jag ska räkna de vara på fest. annars massa andra folk.
vem lagade du mat med senast: mig själv.
vem åt du på restaurang med senast: alexandra.
vem hade du ett förhållande med senast: jakob :)
vem har du köpt den dyraste presenten till: lovisa eller jakob?
vem fick du en present av senast: tror de va annika.
vem gjorde du senaste utflykten med: vet inte
vem skickade ett vykort till dig senast: inte en aning.
vem tog du ett kort på senast: karolina.
vem har du flest meddelanden av i din inkorg: jakob antar jag.
vem gjorde dig glad senast: karolina.
vem gjorde dig besviken senast: jakob tror jag.
vem gjorde dig arg senast: pappa tror jag.
vem är den tråkigaste du vet: hoho, vet inte.
vem är den lataste du vet: jag själv tror jag :o
vem gjorde du bort dig för senast: vet inte, nu blir jag arg för att jag inte vet en enda fråga..
vem fick du senaste e-mailet ifrån: laget.se
vem är skyldig dig pengar: ingen.
vem är du skyldig pengar: alexandra och ida.
vem såg du på film tillsammans med senast: jakob
vem vet du mest om: det kan man fråga sig.
vem lärde du känna senast: svår fråga.
vem dansade du med senast: tango med jakob :)
vem kan du berätta allt för: inte allt för nån? men ida, jakob, emelie? flera vänner säkert.
vem skulle du vilja ge en ros till: många!
vem av dina msn-kontakter pratar du mest med: sara.
vem umgås du mest med: jakob och sara tror jag.
vem vill du åka utomlands med: vänner, familj och jakob.
vem bryr sig mest om dig: ja, svara på den :)
vem bryr du dig mest om: alla jag känner.
vem hatar du: hatar är att ta i
vem mer än du sover oftast i din säng: jakob! :)
vem är mest omtänksam: anna är en av dom iaf.
vem är den gladaste du vet: ida är rätt glad.
vem drömmer du oftast om: jag drömmer alltid sjuka drömmar där typ 49643 människor är med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0