(bdb)-lista 2010.

Vad gjorde du igår?: skolan, stan osv.
Har du ett eget rum?: yes.
Är du kåt just nu?: hahah, nej.
Tycker du om stjärnor?: dom är fina.
Vad ser du om du tittar bakom dig?: fönster.
Gillar du att baka?: nja, ibland.
Föredrar du blondiner före brunetter?: personen i sig.
Hur många kontakter har du på bdb?: runt 100.
Har du varit inne på snyggast.se?: oj,inte vad jag kommer ihåg iaf.
Har du skurit dig?: inte med flit.
Älskar du någon just nu?: JA!
Vad åt du senast?: äter just nu en grape.
Brukar du skriva fel på tangentbordet?: händer..
Finns det någon du hatar?: finns de nog.
Har du druckit?: ja.
Har du varit otrogen?: neje!
Vad ska du göra i helgen?: det är helg, och ingenting.
Vill du dö ? : nix.
Har du någongång ägt en plastros?: fick en när jag fyllde så, ja.
Tycker du om att teckna?: suger på det, annars hade jag tyckt om det.
Har du ljugit? har väl alla?
Vad vill du bli när du blir stor? egentligen fotbollsproffs, men den drömmen är nog över tror jag.. nu vill jag nog jobba med människor på nåt vis, helst sånna som har problem eller behöver hjälp, annars barn.
Har du tittat på melodifestivalen? japp.
I så fall, vem hejade du på?: oj, vilket år? :o
Gillar du mat?: ojoj, VÄLDIGT MYCKET!
Hur lång är du?: 164 ungefär.
Har du hål i öronen: japp.
Hur mycket är klockan?: 11:29
Har du en tjej/kille?: ja, världens bästa!
Har du något slags nitarmband?: nej, men det är galet snyggt!
Är din säng bäddad?: nej, det är inte så ofta den är det..
Vad är ditt smeknamn? : har nog inget längre.
Hur många bilddagböcker har du haft?: 1.
Vad är din dröm just nu?: oj, har nog många drömmar. små som stora.
Är du emot homo-bisexuella?: nej.
Varför gör du den här saken?: har inget bättre för mig.
Har du en teve i huset?: yea.
Vilken är bästa låten just nu?: finns så många!
Har du blivit sviken?: har jag säkert.
Vilken klass går du i?: BF1A.
Har du varit olyckligt kär? hm, trorjag inte.
Tänker du göra klart det här testet?: det lär nog märkas.
Största sorg just nu? : saknar min jakob.
Största glädje just nu?: helg kanske.
Vem skulle du dö för?: dö och dö, vem lever du för låter bättre. och då äre väl jakob, vänner& familj typ.
vilken är din favoritfilm?: juno ithink.
den starkaste du vet?: magnus samuelson?
vad är det snyggaste på dig?: oj, jag tycker det är töntigt att säga att allt är fult med ensjälv, men ärligt talat kommer jag inte på något just nu, haha.
Hur mycket är klockan nu då?: 11:37, vet att jag är seg, men jag gör annat sammtidigt.
brukar du göra smileys?: jorå, händer.
Har någon kallat dig hora/bög?:  tror faktiskt inte det, inte seriöst iaf.
Hur många palestina-sjalar äger du?: två trorjag.
Vem hatar du mest?: hm, ingen kanske?
har du på dig för kläder nu?: mjukisar linne och en trocktröja.
Har du tappat kontakten med någon du verkligen saknar: oj, tappat kontakten med många och visst saknar jag tider med folk, men tänker inte på de så ofta.
Vill du gråta?: nu? nej.
Har du haft sex? : japp.
Fryser du ofta?: tyvär ja.
tycker du att du är söt?: haha, kan jag inte påstå.
Äger du en papperskorg?: nope.
Har du ett landställe?: nej.
Vad tänker du göra när du är klar med den här listan?: lite allt möjligt.
tror du på kärlek vid första ögonkastet?: kanske.
Har du en morgonrock?: nej.
Vem litar du mest på?: en person? hmm, svårt. men jakob och ida säger jag.

Kommentarer
Postat av: ida

NAW :'D <3

2010-01-30 @ 13:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0