dagens drygaste: blogg.se är segt som fan.

dagens låt: ojoj, finns många, hoffmaestro, my darling YOU, anna-maria espinosa bla.
dagens klädsel: leobard, linne, leggings och jakobs byxor.
dagens skor: my new shoes, från weekday.
dagens frisyr: just nu: knut.
dagens mat: prinskorvar& köttbullat, potatismos, sallad.
dagens händelse: mina tår sved av kyla.
dagens planer: chips, film och jakob kommer.
dagens vill ha:gladiatorsandaler faktiskt, + mucho mer!
dagens saknad: alla mina vänner typ.
dagens tråkigaste: söndag..
dagens dummaste: jakob och jag som drog ut till bussen tjugo minuter för tidigt.
dagens finaste: jakob och sara.
dagens köp: inget
dagens godis: blir nog choklad och chips sen, har trots allt trå chokladkakor och en chipspåse! grymt
dagens mående: helt okej.
dagens komplimang: du är finast i hela världen. det bästa man kan få höra nästan (:
dagens lycka: lov, naiz musik, nära och kära.
dagens kärlek: jakob!
dagens stora bilresa: från sporthallen.
dagens dryck: julmust var den bästa iaf.
dagens span: inspirerande bilder.
dagens kändisspan: hayley wiliams, hihi. man får väl spana tjejer?
dagens telefonsamtal: mamsi.

Kommentarer
Postat av: sara

har du kollat dom på h&m nu? (=

du betyder<3

2010-01-03 @ 20:34:08
URL: http://saramariaelisabeth.blogg.se/
Postat av: sara

har du kollat dom på h&m nu? (=

du betyder<3

2010-01-03 @ 20:34:32
URL: http://saramariaelisabeth.blogg.se/
Postat av: ida

jag ska rida hem nu, ska du med?

2010-01-04 @ 14:12:56
URL: http://madebysegelsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0