ettinläggendå.

har så länge velat ha en jeans-skjorta. (har visserligen en, men dålig) och nu har det kommit in nya+billiga på gina, så passade på, dock kommer säkert halv sverige gå runt med sådanna inom kort..
aja, har köpt en hel del annat också på sistonde, har hittat på mycket billgt så jag har inte kunnat låtit bli.
har bl.a. blivit:

- nice tröja från monki, 100;-
- vanlig långärmad mörkblå, ginat 49;-
- tunika brun, ginat 49;-
- &skjortan på bilden, ginat 199;-
- pieces-trosor, vila halva priset!
säkert nå mer jag glömt..

vet inte när nästa inlägg blir men..
peppa på med kommentarer. har vart 0 flera inlägg i rad ju.


Kommentarer
Postat av: anna

åå fin!

2010-01-24 @ 19:12:18
Postat av: lovisa

tack för att du handlade åt mig med, pusseli

2010-01-24 @ 21:57:08
URL: http://lovisaerikssonn.blogg.se/
Postat av: Linda

bra, fortsätt uppdatera. då blir jag glad!

och fin skjorta!

2010-01-24 @ 22:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0