gårdagen.

nyår började ju då som ni kanske märkte hos ida. jag som är kocken själv fick fixadet mesta med maten eftersom emelie var så lat. (men hon hade faktiskt torkat hundbajz,fy) när maten var klar, som blev lite försenat, så åt vi ju den såklart. väldigt gott och mättande, sen blev det massa singstar och ett pratrum. jag tillbringade tid i dem båda innan vi rörde oss till folkan. var faktiskt roligare än vad jag hade trott.  och jakob hade tagit sig dit också. härjade runt där och sen fixade jag skjuts hem.
så jag jakob och lars kom hem hit vid halv två. käkade nudlar, åt chips ock lite sånt och somnade sedan gottigt. och dagen idag har bara ägnats åt att slöa.

men det känns faktiskt skönt med nytt år nu, som man brukar säga; nytt år med nya möjligheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0