h u v u d v ä r k.

min kväll ser ut att bli tråkig.
städning just nu, det känns bra iaf att få lite rent. sedan träning, hade jag inte vart så trött och haft ont i huvudet (och så kan jag fortsätta med lite till..) skulle jag vara mera taggad. vet inte varför, men känner mig bara sjukt omotiverad, enda jag känner mig motiverad till är att jag iaf tränar mig lite och inte behöver känna mig som en tjockis. och som sara sa, man ska väl tycka det är kul att spela fotboll.. men det kommer väl, det är nog mest skolan som tar min ork vilket får mig på sughumör. aja, och efter träningen kommer inte jakob ändå, men jag får överleva några timmar endå utan honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0