I can't explain just why I'm acting this way.

ida gör mig glad. undrar hur många gånger hon gjort mig på bra humör? hur många gånger hon fått mig glad? fått mig på bättre tankar. hon liksom finns där, och det är henne jag litar på när jag behöver hjälp. så hon kan också få vara en hiss idag. tack för att du finns, gullis.

ja anna, jag ska träna idag. måste röra lite på mig så jag inte växer ur mina kläder som jag tänkte ha i sommar.
hade föresten nationella i engelska imorse, typ halvtest, det var fem år gammalt, men fick man bra på dethär så kunde de väga upp om man fick dåligt på de riktiga sen, så jag hoppas innerligt att det gick bra.


Kommentarer
Postat av: ida

ENADUBBELVE :)<3

2010-01-20 @ 19:20:57
Postat av: Sara

okej, men jag har inte kopierat från dig iaf! gah. punkt?

2010-01-20 @ 19:39:53
URL: http://saramariaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0