me gusta musica.

sitter nu och lyssnar på musik, strike anywhere för att vara exakt. galet grymt, man blir typ taggad till livet. haha nästan så man blir taggad till träning också, och nej jag är inte taggad till träningen. jag vet inte. men jag har nog tröttnat på fotboll, det kanske inte är min grej?!
får se hur det blir, men jag måste ivarjefall träna ikväll. men ont i mitt huvud har jag, idag igen.. fast inte lika som igår såååå.. jag klarar mig.  skolan tar ivarjefall kol på mig.
dags för lite korv maybe. pusss

angående rubriken har jag fortfarande spanska-takter i mig!! slå den
P.S. (om man får skriva så utan att verka töntig) så är det dåligt med kommentarer på sista tiden, OCH nu måste inte kommentera, men ni vet.. det är roligare då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0