sometimes i pretend to be normal, but it's get boring, so sometimes i pretend to be normal, but it's get boring, so i going back to be myself.

.. okej jag märkte ett misstag, texten högst upp på headern är fel.

men det får jag fixa någon annan gång. för nu ska jag sova. och jag anar ännumera träningsvärk imorgon, då vi körde det ''jobigasteihelajordklotet-övningen'' som folk verkar vilja kalla den, det var första gången för mig, och än så länge känns den inte så jobbig, kanske är träningsvärken imorn då, men de överlever man ju. + att jag sträckte mig litegrand. men det går över, känns typ redan bättre. haha, ivarjefall när jag sitter still eller går.

nu äre nog dags att kila till sängen, och imorn ska jag umgås med jakob, och skolan såklart. som kommer bli jobbig. men torsdag+fredag kommer bli rena drömdagarna! så ja.. det kanske inte blir sådan kanon-updatering imorn, kanske inte onsdag heller, men håll ut! puss och kram, vi syns på stan. (brukade jag skriva i brev till mina brevvänner några 64363 år sedan tillbaka.)


Kommentarer
Postat av: sara

vem säger att jag inte mobilbloggade? och vad bra att du hade hunnit då!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

och förresten sa ida att ni körde kortare sträckor på den s.k. ''jobigasteihelajordklotet-övningen'' ;)

2010-01-26 @ 09:08:10
URL: http://saramariaeilsabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0