this week.

ja nu är det bara en vecka kvar innan man ligger med ångest och hatar skolan.. haha men ivarjefall ser min sista vecka av detta lov att vara fullspäckad med saker..

tisdag: alexandra fyller så firar henne på dagen, mot kvällningen åker jag in till stan på 40-årskalas.

onsdag: hoppas jag att jakob har tid för mig.

torsdag: äre dags för träning om jag orkar, annars blir väl de en ganska lugn dag och jakob ithink.

fredag: så ska jag på kalas hos lina som fyller 17.

lördag: så ska vi till lapphällarna, vet inte riktigt vilka som ska dit men, det lär bli nice.

sen vet jag inte vad som händer faktiskt, tiden kommer säkert gå fort också, så snart är lovet slut. oturligt nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0