una lista.

har du:

har du några kärleksproblem: nja, ibland. inte så ofta.
har du ätit något idag: päron och te.
har du pratat med någon idag: liiite
har du gråtit idag: nepp
har du skrattat idag: nix.

 jag:

är rädd för att bli övergiven: njaa, ibland.
svär ofta: tror nog det..
sjunger i duschen: nej
är du en morgonperson: nej..
skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan: nja, beror väl på.
är kär i kärleken: hm, har jag inte tänkt på iaf..
skrattar åt mina egna skämt: haha ibland.
vill ha barn: tror det.
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: hm, donno.


 har du:

glasögon/linser: nope
piercingar: öronen
syskon: 4 hel, 2 halv.
jobb: nej
för många vänner: Nix.
rymt hemifrån: nerå inte på riktigt.
färgat håret: tyvär.
bra självförtroende: njaa..
sagt "jag älskar dig" till någon: ohja.
och inte menat det: ondigt att säga det isf.
gjort något olagligt: inget grovt iaf.
somnat i skolan: haha jo
brutit ett ben: nej faktiskt inte
Tappat bort mig i min hemstad: tappat bort och tappat bort..
sett en fallande stjärna och önskat mig något: japp
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: Har jag nog, ja.
gjort något som jag lovat någon annan att inte göra: säkert..
smugit ut utan lov: tror jag inte
struntat i att dina föräldrar sagt att du ska hem: nja, dom brukar inte säga så mycket så..
ljugit om var jag är för mina föräldrar: vet inte, tror jag inte.
en hemlighet som ingen vet: jorå.
sovit en hel dag: mjo
somnat gråtande: Har jag säkerligen..


 

 brukar du:

titta dej själv i spegeln: yes, brukar man väl?
ha ångest: Händer..
drömma mardrömmar:Jo, faktiskt..
klä dig i svart: ibland
hata folk: njaaa.
lita på folk: ja, dem jag vet jag kan lita på.


 sista person:

sista personen som du sov med:Jakob.
som fick dig att gråta: hm, jakob, eller jagsjälv kanske?
du delade en dricka med: inte en aning.
skrek på dig: jakob
du fick sms från: jakob


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0