50 feta frågor, vågar du?

Utseénde

1. vilken ögonfärg har du: Blå.
2. hur lång är du: ungefär 164cm.
3. vilken hårfärg har du:  blond.
4. långt eller kort hår: Axellångt.
5. piercingar i anisktet: nix, men kanske läppen snart.
6. vilken ögonfärg skulle du vilja ha: nöjer mig med den jag har.
7. hur lång skulle du vilja vara: duger nog som jag är, spelar inte sån stor roll.
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: är nöjd med mitt hår nu.
9. vill du ha kort eller långt hår: läs ovan.
10. skulle du vilja ha piercingar, isf vart: ögonbrynet eller läppen, men blir nog läppen.

Senaste du
11. åt: fiskpinnar, potatismos, majonös, ärtor, gurka, tomat
12. drack: mjölk.
13. du fick sms av och vad de stod: jag börjar halv nio. men åker nog bil, vadådå? från ida.
15. sa: något argt antar jag, mitt humör är inte oki.
16. kramade: lisa kanske?
17. kysste: jakob (L)
19. du spydde: usch, vet inte.
20. du skrattade: idag.

kärlek
21. är du singel: nix.
22. när någon säger din första kärlek vem tänker du på då: JAKOB!
23. gillar du någon just nu: ofcourse.
24. är detta ett seriöst förhållande?: japp.
25. vill du vara singel: Nej.
26. vill du gifta dig: kanske.
27 nuvarande Pojk/Flickvänn: jakob arvidsson finast i världen.
28. vad är de bästa med din kille/tjej?: att han finns och tycker om mig som jag är.
29. vill du ha barn med honom/henne?: senare kanske.
30. hur länge har ni varit tillsammans? 1år den 6e april.
31. är han/hon snygg? ohja.

vänskap
32. den som vet mest om dig: inte en aning :o
33. den vän som du har känt längst: som jag är med fortfarande? sara?
34. flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän: både och föfan.
35. någon du saknar att umgås med: gudja, som bara den!
36. en av dina bästa killkompisar: oj, vet inte vad jag har för killkompisar längre. :o
37. någon kompis som bor långt ifrån dig: de från stan dårå?
38. den du har mest minnen med: är nog emelie lindbom :*
39. bra vänner du inte träffar ofta: joråå.
40. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu: inte tycker om och inte tyckr om, tycker mindre om ja..

övrigt
41. musiksmak: olika typ, men inte techno, hiphop.
42. sport: fotboll, som jag förövrigt slutade på nyss.
43. galen eller lugn: både och.
44. har du någon gång hört att du sjunger bra: haha, tror jag inte..

45. dricker du alkohol:
njaa, har väl hänt.
46. har du hört att du borde bli modell: tror jag inte.
50. vad tänker du på just nu: shit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0