hela helgen.


träning
bowling

match
baka kakor till mormor
11månader med den bästa
SOVA HOPPAS JAG!

det var detta som blev gjort denna helg för mig, plus mycket mer.
det blev ingen match, jag åkte och firade min kusin, eftersom jag nästan aldrig är där kände jag att jag ville offra en träningmatch för mina kusiner eftersom jag tycker om dom så mycket.
och kakor bakar jag imorn, för jag ska fixa ett recept. och sova blev det inte sååå mycket med.


i fredags var jag allmänt nere hela dagen, men åkte hem till jakob efter käk. fikade med hans family och så. kollade lets dance och jag var astrött.
på lördagen steg vi upp åt frukost osv, åkte på träning i heby, lite väl dålig plan tycker jag och vi var inte många heller. men tränade gjorde vi ivarjefall. SKYNDADE hem verkligen, till Jakob. duschade och fixade. sedan åkte vi och jakobs systrar+ steve till stan till jakobs bror och henrietta. vi åkte och käkade på tavernan och gick över till bowlaget och bowlade sedan. och läs noga nu.... jag slog min första strike!!! haha, och inte nog med det så vann jag över jakob!, detni. jag var inte så dålig som jag hade förväntat mig.
sedan tog jag jakob och hanna bussen hem. kollade lite fotboll och sen sov vi.
imorse vaknade vi ganska tidigt och sen åkte jag till kusinerna då, käkade tacos och fikade. och nu har jag precis kommit hem nästan, så det har vart ganska fullspäckat. men mycket kul också.

imorn äre dags för skolan igen.. sorgligt, men lov om fyra veckor!!
och jag har sovmorgon till tio imorn. och nu blev det en himla massa text. läs om ni orkar. pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0