hemma tidigt!

hemma! redan, på en onsdag, slutar egentligen halv fyra, dagar som dessa, men vi slutade vid tio i tol istället, varför vet jag inte, haha.

jag var faktiskt duktig imorse, cyklade fram till bussen, (för att kunna åka samma som jakob jag hade kunnat cykla 2km kortare) fast med det fick jag inte käka frukost, den hamnade i väskan och åts i skolan. gick på de tre lektionerna och åkte hem kvart över tolv. cyklade hem! och nu har jag fixat lunch, nudlar med wok. grymt gjort. 

senare blir det film, pluggande, och läsa bok. får se om jag orkar träna lite också, jag har ju faktiskt cyklat långt idag, haha. 


Kommentarer
Postat av: frida

sv. den kostar hundra kronor :)

2010-03-31 @ 19:09:22
URL: http://justnotyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0