knokk.

jag är faktiskt väldigt nöjd med gårdagen, eller det mesta ivarjefall. det vart ju lite/ganska mycket egentligen fel egentligen på slutet, men det löste sig tillslut.
det började ivarjefall hemma hos lars efteratt jag vart hem och bytt om. var där med jakob, olli och lars såklart. spelade lite och så. åkte vidare till stan och hem till emelie. dåligt med folk då. men senare kom det mycket folk. trevligt tycker jag ivarjefall. men runt tolv vart det slut på det och folket åkte ut. träffade pillan och emelie ivarjefall som jag inte träffat på år och dar!! (känns det som)

vi drog senare till stan, och pannkakskyrkan var där. det var lite galet. men dom bad för mig och min önskan att det skulle bli sommar, så om det blir det så äre därför. sedan bad dom till gud och tackade han för att han älskade mig och leon så oöndligt mycket, osv. haha. komiskt faktiskt. sedan gick vi vidare til bussen och åkte hem 02:20.

blev en mycket lång dag och somnade inte före fyra, så just nu är jag trött som en tok, då jag vaknade typ halv elva och åkte till mormor och firade henne idag. och kom nästan nyss hem därifrån.
Och imorn ska jag spela match. men jag funderar på att prata med tomas efter och säga att jag inte vill spela. att jag bara tänker vara med och träna ettag. och sn kanske det blir ett slut för min karriär?

aja vi får se..

Meeeeeen. kolla bilden under alltså! jag fick den klockan av Jonas, emelies bror. då blev jag mycket glad. eller jag skulle få betala en tjuga för den. ojoj. fast den var lite missfärgad på bandet och så, men det behöver ju ingen se. hihi, jag blev typ helt lycklig!!


Kommentarer
Postat av: ida

JAG VILL OCKSÅ VARA MED! :(

2010-03-14 @ 13:05:15
Postat av: Linda

du får inte sluta!!!!

2010-03-14 @ 13:52:26
URL: http://janssonjohansson.blogg.se/
Postat av: anna

träna ikväll? (:

2010-03-15 @ 18:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0