mmmgaga.

jag stannar hemma idag, jag var för seg imorse så orkade inte skynda till bussen. och eftersom vi har temadag och skulle ut till boländerna kan jag inte åka efter för då hamnar jag vilse i uppsala.

men det är skönt, och väldigt behövligt för mig, och då äre bara fredagen kvar imorn. fyfan vad bra, så äre en lång helg också. och dagarna är planerade, fredag till emelie. lördag till mormor och fira henne. och söndag så äre match, måndagen blir nog med jakob.

känn er avundsjuka. för nu ska jag nog sova lite till.

Kommentarer
Postat av: ida

avis :(

2010-03-11 @ 11:06:12
Postat av: Sara

vi får se vi får se vi får se ::)

2010-03-11 @ 17:14:59
URL: http://saramariaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0