new musik.

jag har tränat idag, crosstrainer i 30minuter och 50situps på det. känner mig duktig faktiskt. och det har jag rätt till, jag tränar ju bättre nu än när jag spelade fotboll.

snart ska jag måla mina naglar, så dom inte förstörs helt och hållet. sen ska jag packa iordning lite, kanske kolla klart på bröllopsfotografen och sen åka till harbo och överaska jakob när han kommer hem.

och imorn kommer den efterlängtade dagen, då vi får påsklov och jag ska träffa emelie och ida (som jag säkert skrivit 7892 gånger nu, haha men de är värt att ta upp). ska verkligen bli skönt att umgås med er, ni är mina bästa vänner, dom jag kan prata med, det är ni som får mig glad.  (och nu ska ingen ta illa upp, för de finns flera som får mig glad) så som vi skrattat tillsammans. att jag har er, det är jag jäklit glad över ska ni veta.

om alla vill veta har jag lagt in ny musik på ipoden!!

Kommentarer
Postat av: emelielindbom

gullunge :D det kommer bli gete ruligt imorgon :D

2010-03-31 @ 23:14:58
URL: http://definitelymaybe.webblogg.se/
Postat av: snigeln

puss på er snyggingar :)

2010-04-02 @ 11:13:10
URL: http://definitelymaybe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0