We all have to see what we've become.

är det okej att känna sig nere, över att man själv valt att sluta på fotboll? jag känner mig seriöst typ tom. som att jag gjort slut, som att jag skiljt mig. det är lustigt. men jag tänker såhär, att ändrar jag mig lite senare, så är det okej, man kan börja om.
skulle vilja ha en liten ida, och en liten emelie, att bara sitta och prata med i timmar, kanske inne på en varm toalett, i fem timmar eller så, kanske mera. vore skönt.

men om vi lämnar det då, så har jag gjort min redovisning om växthuseffekten idag. och faktiskt så gick det rätt bra. tror jag.
men det känns som det finns så himla mycket kvar att göra innan påsklovet. men det fixar jag!
förutom det har jag slutat på fotboll, vilat lite och gjort lite skolarbeten.
på fredag är det prov. och imorn så kommer jakob hit, fyfan vad underbart!
om en vecka är det nästa lov. L Ä N G T A R!

och just nu.. sitter jag och lyssnar på ron rope, blir mest tell me so, lyssnat typ 46460 gånger i rad, fast nu blir det nog duschen så ska jag titta på andra avenyn sen, som jag inte sett på hur lång tid som helst.
pussss:*




Kommentarer
Postat av: emelielindbom

vi får ha en mysdag när jag kommer hem från hassela :>

2010-03-25 @ 20:23:23
URL: http://stvarnostt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0