you'd better watch out, 'cause i like you.

sitter och lyssnar på billie the vision.
är faktiskt helt galet slut i kroppen. 
och mitt hår är nyfärgat, vet inte om jag är nöjd eller icke. men det visar väl sig om ettag. jag är rädd för att titta mig i spegeln precis efter jag gjort något med mitt hår, ( eller det kan vara av att bara veta att jag ser ut som hejkomochhjälpmig, t.ex. som igår, då slog jag jakob när jag kollade mig i spegeln, han frågade såklart varför, mitt svar blev: för att jag var så ful. haha, jag är tokig )

funderar på om jag ska dra till skolan imorn, annars skulle de va väldigt skönt att stanna hemma lite granna. haha, fyfan vad dålig jag är. tänker på saken fortfarande..

bjuder på en galet snygg bild, tagen alldeles nyss med camen, därav den dåliga kvaliten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0