4 o'clock in the morning.

fiskorf, jag skrev ett inläng som försvann.

ivarjefall dissade sara ikväll och drar till vallen ikväll, och ärligt talat har jag inte någon lust att dra dit och har inte så mycket ork heller just nu, har sovit några timmar sen jag kom hem. eftersom jag gjort saker flera helger i rad kan det kanske vara skönt med en hemmakväll också?

jag borde duscha, jag borde måla naglarna, jag borde raka mina ben, det borde bli finare väder igen, är trött på kallt och regnit, molnigt och blåst.

föresten tänker jag spela match på måndag, okej, inte om jag plötsligt blir jättesjuk men, jag bhar bestämmt att nu kan jag spela, har ju faktiskt två vilodagar innan också så, och man kan ju byta om man blir trött?

bra där va, nu ska jag kolla lookbook, räkna med ett inlägg senare, puss.
jag saknar jakob arvidsson, min jakob arvidsson. han är så fin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0