acoustic version.

okej, jag hittade världens bästa version på låten- Frida – Dunka Mig Gul & Blå - Acoustic Version
värd att lyssna på tycker jag!
ivarjefall kikade jag träningen ikväll, lite för o-underhållande men, men det blir match på måndag ivarjefall, om jag är frisk!

och förlåt mig, men jag blev glad att sara "slapp" spela imorn, ja hon frågade om det alltså eftersom hon inte ville bänka de mesta av matchen, hoho. så då blir det stan med henne efter skolan (emelie dissade), sen åker vi hem och kollar matchen, låter skoj va?
senare kommer jakob, som jag har längtat efter han!
kunde inte åka dit nu ikväll eftersom pappa blev sjuk och inte ska och jobba. men det blir bra. nu väntar syrran på mitt rum, det blir film-tajm!
pusss och godnatt :*

Kommentarer
Postat av: emelielindbom

jag dissar inte jag trodde vi skulle leka på bussen men okej då nej jag vet inte hur man gör komma tecken och jag vet inte om det stavas med k heller :(:(:(

2010-05-27 @ 23:20:52
URL: http://stvarnostt.blogg.se/
Postat av: ida

lyssnar på rider omkring just nu ;)

2010-05-28 @ 15:11:36
URL: http://miiiiini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0