billie the vision.

jag har under några dagar mått lite illa, haft ont i huvudet och nu har jag ont i käken också, kollade upp symptomen, och det står att det kan vara symptom för hjärtinfarkt, men det är det inte, antar jag.
det står också att det är symptom för stress och ångest. så jag antar att det är något sådant. antagligen stress isåfall, fast vad vet jag. jag måste kanske lugna mig.

annars då? jag kom till skolan tjugo över åtta som vanligt. klocken fem i halv nio får jag reda på att vi börjar tio, skönt. kul att folk delar med sig om information. endast jag och sofie som inte fick veta skiten.

idag ska jag till optikern och sedan ska jag träna fotboll. jag verkligen hoppas hoppas hoppas att det kommer vara roligt, jag får inte ångra mig nu.

för övrigt lyssnar jag på billie the vision and the dancers - nightmares!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0